Friday 22 December 2017

Hdfc forex card not working


HDFC Forex Card Stany Zjednoczone Brak zwrotu środków od ostatnich 40 dni transakcji Używam karty HDFC Forex od ostatnich 3 miesięcy. Jest to karta firmowa wydana przez mojego pracodawcę. Szczegóły transakcji: 22 sierpnia 2017 r. Mój hotel odebrał kartę, aby dokonać transakcji za 850, ale transakcja nie powiodła się. więc znowu wymięli kartkę, tym razem to się udało. Kiedy następnego dnia sprawdziłem wyciąg z karty, okazało się, że mam 2 transakcje debetowe txn z 850. Natychmiast skontaktowałem się z moją hotelową recepcją. W swoim systemie powiedzieli, że tylko 1 txn jest udany, a drugi zostaje usunięty. Dostarczyli moją wydrukowaną kopię tego samego. Powiedzieli mi to, teraz do mojego banku. Następnego dnia skontaktowałem się z bankiem HDFC w Indiach (ponieważ nie mają numeru US). Dostarczyli mi skargę nr. i pewności, że zajmą się tą sprawą. Kilka dni później ponownie skontaktowałem się z bankiem, tym razem powiedzieli mi, że 039refund nastąpi za 35 dni 039. To naprawdę frustrujące. Poproszono mnie również o dostarczenie dokumentów, które mówią, że txn został anulowany. Dostałem dokumenty zeskanowane i wysłałem je w wiadomości e-mail. Ponownie odpowiedzieli mi, że nie mogą zwrócić pieniędzy w imieniu tych dokumentów i zwrócą środki dopiero po upływie 35 dni. Czekałem na okres 35 dni. Teraz jest to ponad 40 dni. Nie ma jeszcze zwrotu pieniędzy. Wysłałem je wczoraj i przestały odpowiadać także na moje e-maile. Chciałbym polecić, aby nie używać tej karty Forex HDFC. Nawet jeśli masz, nie używaj go. Czy jest tam jakaś starsza osoba z banku? Jeśli tak, proszę odpowiedzieć. Dzięki, - Kapil Pandey. Zła obsługa klienta i zwrot pieniędzy za nieruchomość Oferujemy legalną platformę transakcyjną Forex w Indiach zgodnie z regułą RBI (FEMA). Nasz produkt to PREMIUM INWESTYCJA BEZPIECZEŃSTWA - ten produkt jest specjalnie zaprojektowany dla klientów z Indii (zobacz plik PPT w celu uzyskania dalszych szczegółów lub skontaktuj się z nami). Zapewniamy również codzienne sygnały, które dają 50 pipsów do 100 pipsów mini. każdego dnia. W sprawie otwarcia konta i wszelkich innych szczegółów, prosimy o kontakt: Kishor Patra - 9819034273 Sachin - 9960107995 Kishor Patra 9819034273 Zły stan obsługi klienta i zwrot pieniędzy za utrzymanie Wciąż potrzebujemy kilku dodatkowych informacji, aby móc dokładniej zbadać tę skargę. Poproś o napisanie do nas na stronie talktoushdfcbank numeru karty forex i twoich danych kontaktowych, a także numeru referencyjnego TTU00061716072017. Przedstawiciel banku skontaktuje się z Tobą, gdy tylko otrzymamy tę informację. Pozdrawiam, pomoc dla klienta, Bank HDFC Zły poziom obsługi klienta i zwrot pieniędzy za utrzymanie Stillno Próbowałem kupić kilka przedmiotów na Walmart przy użyciu karty Forex wydanej przez HDFC Bank, Pune, Indie. Ecom był aktywny, więc pomyślałem, że transakcja zakończyła się sukcesem, ale w ciągu 2 minut otrzymałem wiadomość, że transakcja została odrzucona. Gr8 .. Więc teraz sprawdziłem konto, pieniądze są obciążane z karty Forex (290 Apprx), a Walmart mówi, że nie została pobrana tylko autoryzacja. Mówią, że kontaktują się z Twoją instytucją finansową, aby sprawdzić, kiedy wygasną upoważnienia. To jest data, pieniądze zostaną zwrócone na kartę Forex. Kiedy wyśledziłem to z Walmartem, dali kompletny proces dotyczący transakcji i jak to działa, jak pojęcia posiadania autoryzacji i wszystko. Teraz było więcej niż 3 dni, wszystko działa, pozwólcie mi o tym wspomnieć. Dla wszystkich zapytań przedstawionych, otrzymuję brak dobrej odpowiedzi (co otrzymuję to bankowość połączeń telefonicznych w INDIE, oni nawet nie mają US nie) i nie wiem co najmniej to, co mam na rynku Forex, dla wygaśnięcia Hold w normalnym przypadku. Wszystko, o co pytałem, to kiedy wygasanie upoważnienia wygaśnie, to naprawdę przynosi sukces. Wielki czas. Potrzebuję odpowiedzi na to i wciąż oczekuję na odwrócenie tego bezsensownego Holdingu. Dobrze, że mam trochę więcej do stracenia, ale jeśli ktoś potrzebuje pieniędzy, będzie martwy do czasu, gdy ci ludzie odpowiedzą i odwrócą kwotę. Rejestracja użytkownika Użytkownik Login Użytkownik Facebook LoginTak możesz użyć karty debetowej HDFC uzyskanej w Indiach w dowolnym innym kraju. Od tego czasu HDFC Bank wystawia międzynarodowe karty debetowe. Zanim jednak skorzystasz z niego na arenie międzynarodowej, możesz potrzebować aktywować kartę do użytku międzynarodowego i ustawić jej limit dla użytku międzynarodowego. Kroki aktywacji karty do użytku międzynarodowego są następujące: Zaloguj się do bankowości internetowej HDFC Bank Przejdź do karty Karty u góry Wybierz karty debetowe gt Żądania gt Ustaw międzynarodowe użycie krajowe Wybierz kartę z listy rozwijanej i potwierdź Następnie na następnym ekranie wybierz żądana opcja z dwóch (w twoim przypadku druga): Karta do włączenia do użytku domowego (w sklepach handlowych, bankomatach, internetowych witrynach Indian) Karta do włączenia do użytku międzynarodowego i domowego (w krajowych międzynarodowych punktach handlowych, bankomatach amp Online strony internetowe) Następnie potwierdzić. Twoja karta jest włączona do użytku międzynarodowego, jeśli nie była wcześniejsza. Kroki w celu ustawienia granicy użycia karty międzynarodowej: Zaloguj się do banku bankowego HDFC Przejdź do zakładki Karty na górze Wybierz karty debetowe gt Zmień limit międzynarodowy Wybierz kartę z listy rozwijanej i potwierdź Następnie wyświetli się bieżący międzynarodowy limit karty i tam możesz zmodyfikować ustawić nowy limit swojej karty i naciśnij Dalej Zostaniesz wyświetlony z potwierdzeniem, wciśnij Dalej Zostaniesz poproszony o podanie kodu PIN karty debetowej i daty wygaśnięcia i naciśnij Dalej Wielki Twój nowy limit został ustawiony Zawsze jednak zasugerowano, że zawsze powinieneś otrzymać z banku kartę wielowalutową Forex Card z wcześniejszym załadowaniem waluty, ponieważ pozwoli to zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy przy każdej transakcji. Za transakcje naliczane są: Opłaty marż między walutami w transakcjach walutowych 3,5 w transakcjach walutowych przeprowadzanych na Kartach Debetowych. Zastosowany kurs wymiany będzie kursem hurtowym VISAMasterCard obowiązującym w momencie rozliczenia transakcji. Opłaty za korzystanie z bankomatów międzynarodowych non-HDFC Bank Rs. 25 podatków na każdy Balance Enquiry amp Rs. 125 podatków za wypłatę gotówki Dalsze i aktualne szczegóły opłat można znaleźć na stronie internetowej banku, a pod wariantem karty w banku HDFC - karty debetowe. Ciesz się wycieczką. 11,8 tys. Wyświetleń middot Wyświetl Upvotes middot Not for Reproduction middot Odpowiedź wymagana przez Siddharth Sawant Tak, możesz korzystać z międzynarodowej karty debetowej HDFC w dowolnym miejscu na świecie i musisz zapłacić: 3.5 Opłata za naliczanie opłat za granicę Podatek od usługi za tę opłatę. (która jest obecnie 14,5) To tylko za przesuwanie karty za granicę. Jeśli chcesz wypłacić pieniądze, nie będzie dodatkowych opłat za to samo, co różni się w zależności od karty. Jeśli zamierzasz podróżować, zdobądź kartę premium CREDIT podobną do quotalia Regaliaquot, która ma 2 opłaty za marże, a także możesz cieszyć się nagrodami za każdy wydatek. Najlepsza sugestia: przesuń w większości miejsc i zabierz trochę gotówki na wykonanie kopii zapasowej. Wypłacanie pieniędzy za pomocą karty kredytowej lub debetowej powoduje naliczenie niechcianych opłat. Źródło: I039m używa obu moich kart kredytowych do transakcji w USD od ostatnich 4 lat. Mam nadzieję, że informacja pomaga :) 12,2 tys. Wyświetleń middot Wyświetl Upvotes middot Nie dla reprodukcji Abhik Chatterjee. Inżynier oprogramowania na Facebooku, w Seattle Tak, jeśli posiadasz konto NRE w HDFC. Opłaty wynoszą 2 na transakcję w USA. Co więcej, możesz dać komuś z rodziny pełnomocnictwo, a krajowa karta debetowa wydana zostanie dla niego. Zarobione tam pieniądze zostaną tutaj odzwierciedlone w ciągu 2 dni. Co więcej, pieniądze na koncie NRE nie podlegają opodatkowaniu. HDFC oferuje usługi takie jak dostarczanie projektów przeciągiem. Możesz również użyć międzynarodowej karty debetowej do opłacania rachunków w USA. 21.5 tys. Wyświetleń middot Wyświetl Upvotes middot Not for Reproduction Możesz użyć karty debetowej za granicą, pod warunkiem, że jest to GLOBAL VARIANT. Możesz to zobaczyć na swojej karcie lub możesz potwierdzić w swoim banku online lub offline. Problem z bankami prywatnymi to pobieranie opłat za takie transakcje. Upewnij się, że karta jest podobna do EMV CHIP, gdy używasz jej za granicą, ponieważ Fałszywe działanie jest częste w zagranicy dla kart CHIP innych niż EMV. Więc Opłaty i bezpieczeństwo to rzeczy, którymi powinieneś się zająć po sprawdzeniu, czy jest to GLOBALNY wariant czy nie. Więc jeśli jesteś w porządku z opłatami, HDFC jest jednym z najlepszych. Jeśli jesteś zbyt surowy w swoich wydatkach, możesz preferować globalne karty podróży SBI, CANARA BANK, PNB, BOB. Funkcje są prawie takie same, ale opłaty są minimalne. 531 Odsłony middot Nie do powielania middot Odpowiedź wymagana przez Manishę Singatkar Zakładam, że karta debetowa HDFC, o której wspomniałeś, jest kartą Royal Platinum lub jej wariantami. Mimo że można go stosować w skali międzynarodowej, jak wskazano, opłaty za konwersję obowiązują dla każdej transakcji, którą wykonujesz. Więc lepszą opcją jest karta Forex. Pomaga na dwa sposoby. Po pierwsze, nie ma opłat za konwersję. Po drugie, jeśli twoja karta jest na wspólnym koncie, możesz zostać przeniesiona za pośrednictwem innego właściciela konta, który ładuje kartę, a Ty ją wycofujesz. Pomaga to zaoszczędzić na opłatach za bezpośredni przelew bankowy lub na inne metody transferu (myślę, że drugi punkt nie dotyczy ciebie, konkretnie, ponieważ będziesz zarabiał w USA). Obciążenia nadal wymagają wypłaty gotówki z karty - około złotówki na transakcja. (Jest to również obejście tego problemu, nie dotyczy to jednak pilnych potrzeb.) Każde miejsce, w którym dokonujesz zakupu, możesz poprosić osobę, aby wyrzuciła kartę za więcej niż rzeczywista należna kwota, a otrzymasz pozostałą kwotę z powrotem w gotówce. powiedział, z mojego doświadczenia w Pittsburghu, najlepszym sposobem na poradzenie sobie z tym problemem jest zdobycie jak największej ilości pieniędzy w czekach gotówkowych (bezpieczniejsze TC), otworzenie konta JAK NAJSZYBCIEJ po przybyciu tutaj, zdeponowanie pieniędzy i wykorzystanie karty bankowej do transakcji. Chociaż karta Forex może być używana do osobistych transakcji, nie działają one dla większości płatności internetowych (nie działały dla rachunków za energię elektryczną, zakupów laptopów, a nawet dla zakupów internetowych Wal-Mart dla mnie. I039m nie jest pewne, czy to prawda ogólnie, ale ja zostało wyraźnie powiedziane przez te władze, że nie akceptują żadnej karty międzynarodowej z wyjątkiem American Express). Najprawdopodobniej wszystko to będzie obsługiwane przez firmę, z którą będziesz pracować, ale wspomniano, ponieważ może okazać się pomocne dla osoby niepracującej PS: Thomas Cook miał znacznie lepsze kursy wymiany niż HDFC, kiedy dostałem moje. Ale były dla studentów i potrzebowali mojego I20. Możesz sprawdzić, czy mają coś dla ciebie. 26.8 tys. Wyświetleń middot Wyświetl Upvotes middot Nie do odtworzenia HDFC Forex Card United States HDFC Problem z transakcjami Forex Card I Użyłem karty Forex do wypłaty pieniędzy800 dolarów z bankomatu Chase około 19.20. Bankomat pokazał, że nie może wydać pieniędzy, a był błąd. Próbowałem raz jeszcze wypłacić pieniądze, a teraz powiedziałem, że nie mam wystarczającego salda, po którym wróciłem i stwierdziłem, że moje saldo zostało odliczone, ale nie mam gotówki. Moje konto zostało odjęte o 800 dolarów. Nadal mam pokwitowania pokazujące błąd maszyny bankomatowej. Nie mam za dużo pieniędzy. Uprzejmie proszę o pilne zapoznanie się z tą sprawą. Załączam oba potwierdzenia z pierwszej i drugiej transakcji Nie jestem w stanie wypłacić pieniędzy za pomocą karty Forex Jestem Karthick D. Przybyłem do OR w USA na 2 miesiące pracy nad projektem. Używam karty forex HDFC dla transakcji tutaj. Ale kiedy próbowałem wypłacić pieniądze w wysokości 400 (jak 100 4 razy wypłacam pieniądze) z bankomatu, transakcja się nie udała, ale obciążyła kwotę z mojego konta i nadal nie odwróciła transakcji. Proszę podjąć niezbędne działania, aby odzyskać moje pieniądze. Dzięki, Karthick D Nie jestem w stanie przeprowadzić transakcji online Nie jestem w stanie zrobić pojedynczej transakcji z przedpłaconą kartą korporacyjną. Za każdym razem, gdy przychodzi transakcja odrzucona od wystawcy. Zapoznaj się z tym problemem JAK NAJSZYBCIEJ. Brakujące 300 funtów z przedpłaconej karty forex 300 funtów brakujących z mojej karty forex w dniu 20 lutego 2018 r., Z powodu dwóch fałszywych transakcji. Od tego czasu ścigam osoby HDFC, ale nadal nie otrzymuję od nich żadnej właściwej odpowiedzi. Proszę odpowiedzieć na tamal. karmakarlive lub zarejestrowany identyfikator ID NAJCZĘŚCIEJ OBSŁUGA I Użyłem mojej karty ForexCard w 3 różnych miejscach w ciągu dnia, łączna wartość transakcji wynosi 30,35 USD, kwota jest pobierana z mojego konta w tym samym czasie. Teraz stwierdziłem, że te same 3 transakcje są powtarzane na moim koncie i ponownie 30.35 jest obciążane z konta. To najgorsza usługa, z jaką nigdy nie spotkałem się z żadnymi innymi bankierami. W zeszłym tygodniu dowiedziałem się, że brakuje 89 USD w bilansie zamknięcia, zgłosiłem skargę w tej sprawie, ale bank nie rozwiązał jeszcze tej kwestii. Całkowicie dostałem 2 wydania w ciągu 10 dni, a całkowita kwota, którą straciłem, wynosi 119,35. NAJNOWSZE USŁUGI BANKOWE WORLD039 dla FOREX. Pozdrawiam: Venkatesh. Myakala Denver, CO UnitedStates. Straszna usługa Mam kartę forex i straciłem numer PIN. Dlatego wysłałem departamentowi e-mail. Brak działań i brak odpowiedzi. Zadzwoniłem do centrum kontaktowego, a pracownik nie wiedział nic na ten temat. Co pół minuty wciąż mnie wstrzymywała, nawet informując mnie o tym, a po postawieniu mnie na długo wstrzymała telefon. Bardzo rozczarowujące i frustrujące. Straszna obsługa. Nadal nie mam rozwiązania mojego zapytania nieprawidłowych obciążeń na karcie HDFC Forex Mój syn jest w USA. Używał karty forex HDFC w New Jersey, Nowym Jorku itp., Kiedy podróżował. Były dwa obciążenia w dwóch różnych sklepach. Na około 150, których nie zawarł. Zostało to zauważone przez bank HdFc, oddział Nungambakkam, Chennai 600034 w dniu 6 stycznia 2018 r. Nie udało się go rozwiązać, mimo że trwało to ponad 6 tygodni. Właścicielem karty jest Saral Prathap Srinivasan. V. Srinivasan Nie mogę się zalogować do HDFC Forexplus Jestem teraz w Niemczech, otrzymałem kartę przedpłaconą FFC HDKO BANK039, mam wiadomość e-mail z informacją, że moja karta została załadowana z pewną kwotą, gdy próbowałam się zalogować, aby sprawdzić to samo, ale nie jestem w stanie się zalogować i kiedy próbowałem zarejestrować kartę, aby wygenerować IPIN, nie jest ona rejestrowana, proszę o pomoc. Pozdrawiam Manoj Kumar. najgorsza obsługa klienta Przesunąłem kartę Forex na przystanku tramwajowym, aby zarezerwować miesięczny bilet. ale transakcja została anulowana z jakiegoś powodu, a 87 zostało potrącone z mojej karty. Ścigam obsługę klienta forex HDFC, aby przywrócić kwotę od 1 miesiąca. Wciąż nic nie dostaję. Problem z transakcją kartą Forex Forex HDFc Prowadzę kartę forex HDFc, a obecnie jestem w USA. Bardzo potrzebuję twojej bardzo pilnej pomocy. Próbowałem wypłacić pieniądze tutaj w USA z bankomatu KeyBank039s. Próbowałem 4 transakcji z różną kwotą, ale wszystkie zakończyły się niepowodzeniem. Niestety pieniądze (2108) zostały odjęte z mojego konta i teraz jest mi bardzo trudno przetrwać w USA bez tych pieniędzy. Uprzejmie proszę o pilne zapoznanie się z tą sprawą. Zarejestrowany numer reklamacji w banku HDFC to Najgorsza obsługa klienta Próbowałem wypłacić 200 euro z karty forex HDFC, a maszyna nie wydała pieniędzy. Ale pieniądze zostały odjęte z mojego konta. Zadzwoniłem do obsługi klienta HDFC w Indiach i zarejestrowałem skargę. Zadzwoniłem do nich po 10 razy i ciągle powtarzali, że zwrócimy te pieniądze z powrotem na twoje konto po 10 dniach, 1 tygodniu i wreszcie zmarnowałem 2 miesiące, czekając na odpowiedź. Do tej pory brak komunikacji z ich strony. Najgorsze jest to, że odkładają cię na 20 minut, kiedy dzwonisz do nich, a kończysz wydając od 3 do 4 euro za każdym razem, gdy dzwonisz. Nie mam pojęcia, co należy zrobić i jak odzyskać pieniądze. Najgorsza usługa bankowa Jestem obecnie w Norwegii i muszę znać moją transakcję, ponieważ nie jestem w stanie zalogować się na bankowości internetowej. Próbowałem wiele razy zadzwonić do obsługi klienta, ale jak zwykle nie reagują. Blondy Morons. Polecam nigdy nie iść z tak dziwaczną usługą Niezdolny do wprowadzenia hasła forex Zapomniałem hasła do internetu na wielowalutowych kartach Forex. Próbowałem zregenerować hasło przez Internet, ale ono nie generuje, a także nie przechwytuje żadnego błędu i po prostu odświeża stronę. Proszę pomóż mi w tym jak najszybciej. Mój numer karty. 4726430002621047 Numer telefonu komórkowego. 971 565701939. e-mail. ravi. sankar14gmail Cant Zaloguj się na moje konto Forex Nie mogę zalogować się na swoje konto. Jestem teraz w USA i muszę pilnie użyć mojej karty. Wszystkie moje transakcje są odmawiane, gdy wiem, że mam saldo na moim koncie forex. Potrzebujesz natychmiastowej rozdzielczości. Mój adres e-mailowy: ambicasanjayangmail HDFC Forex Card - Straszne doświadczenie. Miałem straszne doświadczenie z kartą HDFC Forex. W zeszłym roku odwiedziłem Londyn i dokonałem zakupu 17,90 od Golfonline. Pieniądze zostały potrącone z mojego rachunku karty, ale sprzedawca zgłosił niepotwierdzenie z powodu odmowy banku. Rozmawiałem z moim krajem w Indiach i kazano mi czekać na jeden dzień, a transakcja zostanie odwrócona, a pieniądze wrócą na moje konto. Czekałem, ale nic się nie stało. Złożyłem skargę do działu obsługi klienta banku HDFC i otrzymałem numer referencyjny. Ponieważ miałem wkrótce wrócić do Indii, dokonałem płatności przy użyciu karty względnej. Po powrocie do Indii ciągle zajmowałem się tą sprawą. Nie było łańcucha e-maili, wiele zapewnienia przez bank, ale nic się nie stało. Ostatecznie mój oddział powiedział mi, że dany dział odpowiedział, że transakcja została zakończona, a pieniądze zostały wypłacone sprzedawcy. Kiedy zażądałem dowodu, kierownik banku pokazał mi pocztę i ku mojemu zaskoczeniu była to transakcja dokonana przez koreańczyka dla innego sprzedawcy. Kierownik oddziału odmówił przekazania kopii usługi Najgorszego klienta Mam kartę Forex. odjęto 17 w ciągu 1 miesiąca. dzwoniąc do obsługi klienta, nie ma właściwej odpowiedzi od Supriyi i Sujatha, z którymi rozmawiałem. minęło ponad 2 godziny, mój czas połączenia i przed rozpoczęciem rozmowy powiedziałem im, że dzwonię z zagranicy. ale nie dali mi aktualizacji i próbowali przeciągnąć połączenie, a połączenie zostało przerwane dwa razy. Już odliczyli 17, a jednocześnie chcą, żebym zmarnował więcej pieniędzy na dzwonienie do obsługi klientów HDFC. Czy otrzymam aktualizację z HDFC, czy pieniądze znikną na zawsze. Najgorsza obsługa klienta Mam kartę Forex. odjęto 17 w ciągu 1 miesiąca. dzwoniąc do obsługi klienta, nie ma właściwej odpowiedzi od Supriyi i Sujatha, z którymi rozmawiałem. minęło ponad 2 godziny, mój czas połączenia i przed rozpoczęciem rozmowy powiedziałem im, że dzwonię z zagranicy. ale nie dali mi aktualizacji i próbowali przeciągnąć połączenie, a połączenie zostało przerwane dwa razy. Już odliczyli 17, a jednocześnie chcą, żebym zmarnował więcej pieniędzy na dzwonienie do obsługi klientów HDFC. Czy otrzymam aktualizację z HDFC, czy pieniądze znikną na zawsze. Problem dotyczący transakcji kartą Forex Forex Próbowałem wypłacić 800 USD z lotniska w Filadelfii 06 grudnia, kiedy bankomat utknął podczas przetwarzania i gotówka nie została wydana. Jednak moje konto internetowe wykazało obciążenie w wysokości 800 USD. Zadzwoniłem do Bank of America (ATM) i ponownie uruchomiłem bazę ATM w miejscu, które podaliśmy, ale poprosiliśmy o rozmowę z bankiem i zarejestrowanie skargi. Zadzwoniłem do obsługi klienta banku HDFC i zarejestrowałem skargę. Nie nastąpiło odwrócenie tej kwoty. Can039t Zaloguj się na moje konto Forex online Mogę się zalogować na moje konto Forex online. Nie zapomniałem nazwy użytkownika ani hasła. Za każdym razem, gdy próbuję się zalogować, po prostu wygrałem039t odpowiedzieć, aby przejść do strony mojego konta. Nie jestem pewien, co robić i chcę sprawdzić moje konto online. Proszę pomóż ASAP. Dziękuję, Sanjana. Zauważyłem, że 2 nieuczciwe transakcje zostały dokonane na mojej karcie Forex, a lokalizacja tych transakcji to ponad 700 mil od miejsca, w którym mieszkam, to było zrobione gdzieś o północy. Mam swoją kartę Forex (XXXXXXXXXX) ze mną, jej nie skradziono ani nie zgubiłem. Złożyłem skargę do zespołu ds. Karty HDFC i moja karta została zablokowana Numer skargi dla każdej transakcji jest. FPQ 9170 FPQ 9171 Dlaczego potrzebują 30 dni, aby odpowiedzieć na moją skargę Jestem w obcym kraju, ponieważ jest to moja jedyna dostępna karta. Odnowienie karty Forex Cześć, Straciłem kartę Forex i złożyłem wniosek o nową kartę Forex 4 lipca. Ciągle czekałem na nową kartę do 15 lipca (Jak na kartę procesową należy wydać w ciągu 7 dni roboczych). Ponieważ nie otrzymałem karty w ciągu 7 dni roboczych, dlaczego złożyłem skargę 15 lipca, liczba reklamacji to MUMC0714175111. Teraz Cust. Przedstawiciel mówi, że aby odpowiedzieć również na moją skargę, muszę poczekać 7 dni roboczych. Ciągle dzwoniłem do call center, ale jest na to bardzo żałosna odpowiedź. Jestem w Szwecji i czekam na tę kartę od prawie dwóch tygodni. Chcę, abyś rozwiązał ten problem JAK NAJSZYBCIEJ. Dzięki i Pozdrawiam, - Nilesh Bhimani Numer paszportu K5416572 CustID: 37398779 Nie można używać karty forex HDFC w USA Dostałem kartę forex od HDFC przed przyjazdem do Stanów Zjednoczonych Ameryki 11. Ale nie mogłem już używać mojej karty Forex tutaj, ponieważ mówi ona odmawiała za każdym razem, kiedy jej używam. Mogłem go używać tylko przez pierwsze dwa dni. Jestem świadomym pracownikiem i proszę traktować to na zasadzie pierwszeństwa, moja przedpłacona karta forex kończy się na 5911 Proszę o kontakt na sasghosh20gmail Dzięki Saswati Ghosh Udostępnij tę stronę innym Niedawno zaktualizowana skarga SBI BUDDY PORTFEL - Us On Call - 800 049 0334 Nie powiodło się Oczekujące transakcje . PayTM - Xbggff Dowolne poroblamy Dowolne cyprysy Custamr care no, 247 88 77. SBI BUDDY WALLET - Us On Call - 800 049 0334 Nie powiodło się Oczekujące transakcje. Rejestracja użytkownika Wysłano wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Aby potwierdzić swoje konto, kliknij link w wiadomości. Jeśli nie widzisz wiadomości e-mail w skrzynce odbiorczej, sprawdź skrzynkę ze spamem. Logowanie użytkownika Nie jest teraz członkiem Rady ds. Zażaleń. Ładowanie proszę czekać. Twoje hasło zostało wysłane na podany adres e-mail. Zaloguj się Użytkownik Facebook Zaloguj się

No comments:

Post a Comment